mandag 16. juli 2012

FORFRISKENDE MORGENBAD I HUMLEBÆK

På vei til morgenbad

B & B er i det gule huset du kan se bak barna

Langgrunnt, med deilig sand

Fri og glad

Klokken er 7.15, Anettes B & B badekåpe er på, og vi er klare for morgenbad!

Det er morenbad kl 7.15 sa husvertinnen. Og du skal bade nøgen. Jaha, da gjør man vel det da, tenkte jeg. Og da jeg kom ut på bryggen forsto jeg at jeg ville skilt meg veldig ut om jeg skulle hatt på meg en badedrakt. Der var jo hele nabolaget uten klær!

Har du morgenbadet i år?

God dag, med eller uten bading!

Ellen

8 kommentarer:

  1. Det ser ut som ferien er fin!
    Jeg har morgenbadet..på Sardinia ;-)
    Kos deg videre med ferien din!

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres herlig ut, kos deg videre du og!!!

      Slett
  2. Det var friskt! Eg er så pysete og privat at då hadde eg nok helst tatt meg ein dusj ;-)

    Me har også tenkt oss innom på Tivoli, budde du på B&B i København også, eller var det hotell der? Danmarksturen startar i Hjørring der eg har ei god venninne som bur, gleder meg veldig til å sjå ho att... Trur hjelpe meg at det er over fem år sidan eg såg ho sist... Time flies!

    Veldig kjekt å høyra frå deg. Har vore litt fjes på kommentarsida dei siste dagane, og det er er heilt topp altså, så gøy å finna nye bloggar.

    Ha ein fin dag! No skal eg sjekka ut meir DK tips hos deg :)

    Klem Eli

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er egentlig ganske privat og sjenert jeg også, men nå har jeg vinterbadet i to år og da er det så kaldt at man ikke orker å være sjenert men bare vrenger av seg. I København bodde vi hos ei venninne. Koselig å se igjen for meg og, 9 år siden sist faktisk! Fint for barna å se at man har venner i andre land som de aldri har møtt!

      Jaa, jeg tok meg sammen og sjekket ut noen nye blogger i går, og da kom jeg inn på din fine!

      Riktig god reise, det kommer litt mer DK her også, det var så gøy å ta instagram bilder underveis.

      Klem til deg!

      Slett
  3. Fin blogg:-) Fortsatt god sommer:-)

    SvarSlett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!