mandag 30. januar 2012

FRIHET - ART JOURNALING

Casakreativs helgeutfordring i Art Journaling
De skjønne CASAjentene hadde laget helgeutfordring til Art Journaling. Så inspirerende! Og jeg fikk kost meg med litt maling og blekk i helgen. Luftballonger og frihetssitater:

Jeg er fri!
Jeg er fri!
Jeg er fri!
Fangenskapets liv er forbi
Jeg er fri som en fugl
Jeg er fri!

Henrik Ibsen


Friheten er sterkere enn frykten!

Harald V, kongen vår

Frihet i eget følelsesliv er min fremtidsdrøm!
Hva er din form for frihet?

God og fri ettermiddag!

Ellen

5 kommentarer:

  1. Så herlig Ellen, diggbare luftballonger!Og jeg tror jammen jeg kjenner igjen arket:-)
    Frihet ja; for meg har det egentlig mye med selvfølelse og trygghet å gjøre. Kjenner meg friere og tryggere på meg selv etterhvert som åra går.
    Husker forresten at jeg virkelig følte meg fri når jeg fikk lappen som 18 åring, gurimalla nå kunne jeg dra hvor jeg ville liksom, hi hi:-)
    Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. O yes! Har litt av det godarket der på lur!
      Tenkte på deg da jeg brukte det!

      Klem

      Slett
  2. Herlige sider, nydelige farger og tekst. Digger luftballongene dine!

    SvarSlett
  3. Likte godt alt jeg...vers,farger og utførelsen ble jo mega flott uttrykk. Lager ikke AJ selv men kjenner jeg kansje snart skal prøve meg på en...dere lager jo så mye flott.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen TAKK! Jeg er veldig ny på AJ og veldig beundrende til andres kunstverk. Men det som er så kult med AJ er at det er min måte og min histore som teller. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å holde meg unna konkurranser med AJ siden det er så personlig. Så ble det til at jeg har blitt med på noen utfordringer likevel, det er jo så inspirerende.

      Prøvde å komme inn på bloggen din, men fikk ikke tigang.

      God kveld til deg!

      Ellen

      Slett

Setter pris på alle typer meninger, og ber om at du kommenterer med navn og med respekt for andres meninger og bakgrunn. Takk for at du er innom, og takk for at du bidrar!